Egyszerű/Simple


 alap sünök/basic hedgehogs

sünim/my hedgehog

Szeretem az egyszerű, alap rajzokat, és most kísérletezek ezzel az új sünimmel./I love those simple, basic drawings, and now I’m experimenting with that new hedgehog of mine.

Kategória: állatok/animals, illusztráció/illustration
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

13 hozzászólás a(z) Egyszerű/Simple bejegyzéshez

  1. Nick a mén szerint:

    sün az új kedvenc! még sokat!

  2. Agnika szerint:

    Világbajnok 🙂

  3. j.kozi szerint:

    a süni nagyon cukiiii!!!!!

  4. Kővári Ádám szerint:

    Én is lerajzoltam és azt monta a rajz tanárom˙(nagyon szigoru) hogy nagyon jol néz ki és édes!!!

  5. Fanta szerint:

    Nagyon köszi ezeket a rajzokat, éppen emlékkönyvbe kerestem valami klasszat, szóval ez nagyon megtetszett! Mostantól minden emlékkönyvbe ez megy! 😀

  6. mirikee szerint:

    nagyon szép nekem nagyon tetszik az oldalról a süni úgy néz ki mint akit a fűzővel össze húztak

  7. sári jánky szerint:

    Ennél jobb,szebb,cukibb sünt még nem láttam!(pedig sokat vadásztam az internet-en.)

  8. Renicsi szerint:

    ennél cukibbat még nem láttam 🙂

Vélemény, hozzászólás?

