Legjobb barátok IV./Best friends IV.


Picit továbbgondoltam az előző rajzot, ismét a karmazsin-barna színvilágban. /I continued the previous theme, in crimson-brown again.

Gyerekkoromat idézi ez a kép (is).  Panelgyerekként nőttem fel, azonban nagyon szerettem az állatokat, elsősorban a kutyákért és lovakért rajongtam. A lótartás nehézségeit vizsonylag hamar beláttam, nem fér be a liftbe, a kutyatartásnak azonban nem láttam semmilyen akadályát. A szüleim halakkal, majd hörcsögökkel, papagájjal próbáltak eltéríteni – sikertelenül. Így kamaszkoromig – amikor az állatok iránti érdeklődés háttérbe szorult kicsit – kitartóan cipeltem haza a kutyákat,  kompromisszumként néha macskákat, de főleg kutyákat. Gondoltam, elképzelhető, hogy megváltozott a szüleim véleménye, csak elfelejtettek szólni. Mindig nagy dilemmát okozott, hogy hogyan vezessem be az új bartátomat a családba. Vajon nyíltan sétáljak be vele a lakásba, vagy néhány hétig tartsam az ágy alatt, megmutatva  a szüleimnek, hogy mennyire nem jelent plusz fáradtságot egy kutya, aztán majd apránként ők is megszeretik… Be kell vallanom, hogy egyik taktika sem vált be, 3 napnál hosszabb ideig egyikük sem őrizte meg az inkognitóját. Nem tarthattam kutyát. Így esett, hogy felnőtt életem legbiztosabb elhatározása az volt, hogy amint egy zsebkendőnyi udvarral rendelkező helyen élek, lesz kutyám. Így is lett. A 30 év kutyatartásra való készülődés pedig nem volt haszontalan, addigra pontosan tudtam, hogy milyen természetű, méretű és színű jószágot szeretnék, elméleti mestere voltam a szobatisztaság és a vezényszavak megtanításának.

Ajánlom ezt a képet azoknak, akik szeretnének, de nem tarthatnak kutyát, és az ő szüleiknek.

Reklámok
Kategória: állatok/animals, barátok/friends, illusztráció/illustration
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

