Legjobb barátok V./Best friends V.


A fodrásznál ülve tökéletesítettem a lovas verziót, ugyanis igen sugallt állapotba kerültem. Ezt a hosszú, unalmas várakozás mellett az idézte elő, hogy egy Nők lapját kezdtem el olvasgatni, és egy interjú fotóillusztrációjaként pont egy lófejet ölelő nő nézett rám. Gyorsan készítettem egy skiccet, hogy az arányok meglegyenek, aztán otthon megfestettem. 

Gyerekkoromban mélyen egyetértettem Swift bácsi azon elgondolásával, hogy a legtökéletesebb lények a lovak. Elméleti kutyatartó tudásomat már csak az elméleti lovas tudásom múlta felűl. Ezt a tudást a Pejkó magazin hűséges olvasójaként szereztem, a Winnetou-könyvektől a Fekete Szépségig tartó lovas irodalom ismertetett meg a lótartás érzetével, annak szabadságával és felelősségével, Búvár zsebkönyvem Lovak kötete alapján pedig lelkesen  igyekeztem azonosítani minden szekeret húzó lófajtát az utcán.  Ez a kislány olyan szerencsés, hogy egy igazi ló a barátja.

(Tulajdonképpen a kutyás verzója az Álmodat vigyázom! sorozat karmazsinos, ez pedig a zöldes változatának a színvilágát idézi.)

Reklámok
Kategória: állatok/animals, barátok/friends, illusztráció/illustration, kislány/girl
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

