Kiállítás megnyitó/Exhibition opening


Megnyílt életem első kiállítása. 13-a pénteken, hogy könnyen rögzülő dátum legyen. Azt hiszem, még kis időre van szükségem, hogy ülepedjen, ezért inkább néhány fotót töltök fel./It was Friday, the 13th when my very first exhibition was opened. I need some time to think about it, so I rather share some of the photos here.

büszke én/proud me there

apróságaim/my petit things

az interjú/the interview

Szerencsére nem vettem komolyan, hogy lesz, így nem izgultam miatta. Tekintve, hogy a középiskolás sulirádiónak adott interjúm volt az utolsó, némi gyakorlatlansággal rendelkezem… azt biztosan elmondtam, hogy számomra a rajzolás alapvetően egy intim dolog, bensőséges hangulatokat, érzéseket rajzolok ki magamból.  A riporter feltette a kérdést, hogy ez esetben miért osztom meg a nagyvilággal őket. Azóta kaptam egy olyan visszajelzést, ami segíti a válaszadást. ” Boldogság már csak rájuk nézni is; úgy gondolom, olyan harmóniát sugároznak, amelyre  mindenki vágyik. A pacis szeretett húgomé lesz, és már előre örülök annak, hogy mennyire fog tetszeni neki. A családi képet bevittem a munkahelyemre, és felraktam a falra; a gyermekvédelemben dolgozom, ami sokszor nehéz, de annál szebb feladat, – ránézve az általad megálmodott családra nekem és a kollégáimnak mindig eszünkbe fog jutni az, miért is csináljuk, miért is éri meg.” (G.G.) Ebben minden válasz benne van./As I wasn’t prepared for an interview, I hadn’t been nervous about it. The reporter asked why do I share my pics if drawing is a sort of intimate thing for me. I just received the proper answer from a customer yesterday. She wrote that she is working in children protection area, and has one of my drawings on their wall reminding them why they are doing their job in spite of its hardness. There is the answer.

a fő showelem/the main show element

Köszönöm Mindnekinek!/Thank You!

Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

3 hozzászólás a(z) Kiállítás megnyitó/Exhibition opening bejegyzéshez

  1. Tkri szerint:

    Gratulálok!
    Biztosan nagy lépés ez a munkásságodban, életedben!
    Én nagyon örülök neki.

  2. Krausz Krisztina szerint:

    Lídia, most olvasok csak a kiállításodról!
    Gratulálok hozzá, maradok rajongód: Kriszti.

Vélemény, hozzászólás?

