A festés öröme/The Flow of Painting


Ma volt némi nagymamai segítségem, úgyhogy a hirtelen szabadidőben a festés örömét választottam! 🙂

Rengeteg vázlatom összegyűlt a nyáron, köztük ez is. Már napokkal ezelőtt elkezdtem tervezni, kiválasztottam a témát, a méretet, az arányokat, a színvilágot – persze csak fejben, aztán egyik éjjel felvágtam a papírokat és felskicceltem. Szeretem előre elkészíteni a pepecselős, nem produktív részét, hogy aztán annál élvezetesebb, belemerülősebb és könnyedebb legyen a festés, hiába, a flow-ért is meg kell dolgozni.

Így mire nekiülök festeni, a kép már dörömböl, hogy elő akar jönni, és én csak hagyom és élvezem…

az egyik könyves tintavázlat, ez már korábban elkészült

alapozás

részletezés

finomításés kész:

20x20cm, akvarell, akvarell papíron

Reklámok
Kategória: gyerekszoba, illusztráció/illustration, könyv/book, Uncategorized
Címke: , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

