Még egy kis nyár… / A bit of extra Summer


Bár dátum szerint szeptember van, nálunk még tiszta nyárias az idő, a vázlatfüzetem pedig tele nyári témákkal, úgyhogy íme még egy kis nyár…

 A gyerekünk, ahogy játszóteret vagy vízpartot ér a lába, megfeledkezik szüleiről, és minden egyébről és valami hihetetlen koncentrációval merül bele a játékba.

… nem hall, nem éhes, nem szomjas, nem hiányzik senki és semmi, viszont roppant fókuszált. Így működik egy még nem másfél éves gyereknél a flow 🙂 – én meg így dolgozom fel az olvasmányélményeimet párhuzamosan a rajzolással.

Maga a rajz szín és méretbeli párja az előzőnek.Ezzel a képpel keményen megküzdöttem. Vágtam, skicceltem, festettem, túlvizeztem, kuka, vágtam, skicceltem, festettem, túlvizeztem, kuka… vágtam, skicceltem, egy kicsit hagytam magamban, magában, majd megfestettem. Ez hozásegített ahhoz, hogy ismét rácsodálkozzak, milyen játékos és kimeríthetetlen ez a vízfestékes technika.

20x20cm akvarell, akvarell papíron

Reklámok
Kategória: család/family, illusztráció/illustration, nyár/summer
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

