Új nyomatok / New prints


Elkészült néhány új nyomat! Some new prints are out!

Szundi után

Bolt /Shop: http://www.meska.hu/ProductView/index/267026

És íme a kék-piros-barna sorozatból készült reprodukciók! Tudnotok kell, hogy a digitális nyomatok színei sajnos és természetesen nem egyeznek 100%-osan az eredetivel, de nem adom fel a kísérletezést! A könnyű keretezés érdekében a nyomatok 17x17cm-esek.

Kicsi könyvmolyom

gesztenyés lány

Egy kis nyár

Hamarosan a Meskán lesznek ezek is!

Örömmel jelentem, ma ünnepélyesen leadtam az első (Reserved férfi basic) pólót nyomásra! Nagyon kiváncsi vagyok, milyen lesz! Sokan jeleztétek, hogy szeretnétek pólót, írjátok meg, pls, milyen szín, illusztráció tetszene leginkább és azzal folytatom a kísérletezést!

(Egyébként transzba estem a lehetőségektől, fantasztikus dolgokat lehet összehozni! Elképzeltem, mennyire jó lenne grafikával díszített kitűző, notesz, zsebtükör, ceruzás doboz, …. 366 oldalas katalógust kaptam az opciókról.  Időt sajnos nem árulnak hozzá, úgyhogy ezen még dolgoznom kell:)

Kategória: gyerekszoba, illusztráció/illustration, nyár/summer, ősz/autumn
Címke: , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

