A képek aláírása / Signing the pictures


Tegnap elhoztam a nyomdából egy adag reprót, aztán éjjel vettem észre egy aprócska malőrt rajtuk – ami teljesen az én hibámból került oda -, úgyhogy ma reggel irány a nyomda és újra nyomattam őket! A rosszak megsemmisítése előtt szeretném kikérni a véleményeteket valamiben … picked up a bunch of prints yesterday, and found a tiny error on them – absolutely my fault – so I run back this morning and had them reprinted. Before exeminating the wrong ones, I would like to ask you a question…

Amikor eladok egy képet, meg szoktam kérdezni a kép gazdáját, hogy hova szeretné a címet, számozást és aláírást. Van aki előre, a kép alá; és van, aki a kép hátuljára kéri. Most, ezekkel a nyomatokkal megmutatom, hogy néznek ki egymáshoz képest; illetve támadt egy ötletem, és a középső képet a hagyományos fekete toll helyett a kép színeihez passzoló barna ceruzával írtam alá. When I sell a picture I usually ask the owner where to put the title, number and signature. Some Customer prefer the front, under the picture, some would like to have them on the back. I can show you the difference now with these prints, and I had the idea of trying harmonizing brown pencil as well. You can see it in the middle picture.

1. kép: hátoldali aláírással. So 1st picture: signed, etc. on the back.

2. kép: elől barna ceruzával.  2nd picture: in the front with brown pencil.

3. elől,  fekete tollal. And the 3rd: in the front with black pen.

Mutatom együtt őket: I show them together:

Érdemes bevennem a barna ceruzásat a lehetőségek közé? Jó ez a választásos rendszer vagy legyen fix? Mi a véleményed? Te melyiket választanád?  Shall I keep the brown pencil version as an option? Do you like that optional system or would you prefer it fixed? What do you think? Which one would you choose? 

Reklámok
Kategória: gyerekszoba, illusztráció/illustration, Uncategorized
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

7 hozzászólás a(z) A képek aláírása / Signing the pictures bejegyzéshez

  1. Krausz Krisztina szerint:

    Barna (képhez színben illő) ceruzával elöl. És szerintem legyen fix!
    Amúgy mi a hiba rajtuk?

  2. lidiasteiner szerint:

    Köszi szépen, Kriszti! Eddig 3 választ kaptam, 1-1-et minden opcióra..))) Nem baj, ez azt mutatja eddig, hogy mindháromra lenne igény. Nekem is a barna ceruzás tetszik, és egyszerűbb és egységesebb lenne fix rendszerrel, de fontos, hogy mindenki azt kapja, amit szeretne, úgyhogy azt hiszem egyelőre maradok annál, hogy megkérdem mindenkitől.:) Köszi szépen a hozzászólásodat, sokat segítesz vele!! Szép napot!

  3. lidiasteiner szerint:

    ja, és a hiba .), van egy másfél milliméteres elcsúszás a kép egyik sarkában, a férjem szerint ezt csak én veszem észre, de az éppen elég! :)))

  4. Tkri szerint:

    szerintem nagyon szép a barna ceruza,de a tartósság miatt a fekete tollat választom. Remélem sok-sok év múlva kincs lesz minden képed:) és még többet ér ha látszik az aláírás!

  5. Krausz Krisztina szerint:

    Akkor barna toll, filc, tus? 🙂

  6. lidiasteiner szerint:

    Ú, a barna tus nagyon jó ötlet!! Holnap be is szerzem, fú, kiváncsi vagyok vagyok rá! Köszi szépen!

  7. szuszmoc szerint:

    Barna tus elöl aláírva, dátumozva! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

