Barna képaláírás / Signed in brown


A barna tusos ötleteteket mielőbb ki akartam próbálni, úgyhogy ma felkerestem az általam ismert művészellátókat és néhány papírboltot Pécsett. Azt kell mondjam, van hova fejlődnie a kínálatnak,  mindenesetre beszereztem néhány nádtollat, barna tustinta hiányában pedig szépia folyékony akvarellfestéket választottam hozzá. Your idea of using brown ink for signature sounded so exciting that I  wanted to try it ASAP, so I visited the artist equipment shops and some stationeries today. Well, I have to admit, there is certain space to develop the supply. But I bought some reed/cane-pens (sorry, I don’t know which is the proper name) and as I couldn’t find brown ink, I got some sepia liquid watercolour.

Mutatom az eredményt:/And here is the result:

Az első fekete tintával, a második barna akvarellel készült. A fekete szembetűnőbb, a barna finomabb nekem. Mit gondoltok? The first one is made with black ink, the second with brown aquarell. The black one pops out more,  the brown is more delicate for me. What do you think?

Reklámok
Kategória: gyerekszoba, illusztráció/illustration
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

3 hozzászólás a(z) Barna képaláírás / Signed in brown bejegyzéshez

  1. Krausz Krisztina szerint:

    Szerintem barna!

  2. lidiasteiner szerint:

    Köszi! Nekem is az illik legjobban a képekhez..)

Vélemény, hozzászólás?

