Átalakítás / Refurbishment


Nem terveztem ilyen személyes jellegű bejegyzéseket, de megígértem, úgyhogy mutatom a felújítás végeredményét. Aki most kapcsolódik be, annak elmondom, hogy az elmúlt hetekben volt némi átalakítás nálunk, úgyhogy minimum egy létrát és egy zsák glettet kellett arrébb tenni, hogy hozzáférjünk a fehérneműnkhöz. Közben esett némi hó is, ami megszüntette az autós közlekedést a környékünkön. Így nézett ki az udvar a bejárati ajtóból az egyik este. / I was not planning to write such personal posts, but I promised to show you the results of our refurbishment.  For those joining now i am telling that we had some DIY in the last couple of weeks, so I had to put away a ladder and a bucket at least to get to my underwear. Meanwhile we had some snow,  which meant no car traffic in our street. That was the view from our front door one evening:

Az átalakítás azért történt, mert szerettem volna egy saját dolgozót, mivel idáig a padlásszobában festettem, pontosan a ruhaszárító és a karácsonyi dekorációs dobozok között, a bicikliktől balra…  Úgyhogy ebből a szobából csináltunk egy hálót. Imádom a gerendákat benne, kicsit macerás volt leszedni a kék olajfestéket és a burkolatot, de szerintem megérte. / We started the renovation because I wanted an own workroom, as I used to paint in the attic, exactly between the drying rack and the Christmas decoration boxes, just left to the bycicles… So we made it a bedroom. I love its wooden beams, it was a bit tricky taking their blue oil paint and cover off , but I think it was worth it. 

és a volt hálószobánk lett az én új dolgozóm: and our previous bedroom became my workroom:

Úgyhogy a korábbi tetőablakos helységhez képest itt fényözön van, valamint rájöttem arra, miért szeretik az emberek a madarakat… eddig nem láttam őket a tetőablakból, de most kiderült, hogy egy csomó feketerigónk van, és rendszeresen rajtuk felejtem a szemem… So compared with my previous attic window, I have streaming light here, and I also realized why people like birds…. as I didn’t see any of them from the attic window, but now I know we have lots of blackbirds, and I feast my eyes on them a lot…

És végül megmutatom a saját fejlesztésű szánkosarat, 2 évesnél fiatalabbaknak tökéletes: And finally this is our new  development, called baskettoboggan, perfect for aged 2- :

Reklámok
Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

