A göndör kislány – lépésről lépésre / The curly little one – step by step


Régóta készültem erre a göndör kislányra. Mikor összeállt a fejemben, elkészítettem a vázlatát. I’ve been planning this little curly girl for ages. When it was set in my head, I made her sketches.

Aztán lassan kitaláltam a színeit, és elkezdtem festeni, mutatom lépésről lépésre. A hajától nagyon tartottam, mert nincs nagy rutinom göndör haj festésében. Slowly I figured out her colours, and started painting, I’m showing the process step by step. I was quite afraid of her hair as I am not so experienced in painting curly hair.

Pöttyös zöld ruhát kapott. I gave her green dress with pola dots.

Aztán egy kis barnát tettem ide-oda. Then I put hints of brown here and there.

Majd egy kis pirosat fókusznak. Added some red as focus.

A kontúrozás mindig sokat dob rajta. Painting the contours always make a big change!

Végül az ányékok és az utolsó simítások. Finally the shadow and last touches.

A végeredményt hamarosan mutatom a FB oldalamon. I’m going to show you the upshot on my FB page soon.

Reklámok
Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

