A labda ereje * The ball’s power


Sorra dőlnek meg az elméleteim. Mindig azt hittem, hogy a futás unalmas és hogy a labrador a világ legjámborabb kutyája. My theories are proved false, one after the other. I always thought running is pretty boring and labrador is the tamest breed.

Szoktatok kutyával futni? Na, az nem unalmas! Mikor 8 hónapos terhes voltam, összetalálkoztunk egy fiatal, ám már borjúméretű bernáthegyivel, aki mindenáron meg akart mérkőzni az én vékony (úgy értem, labradorok között vékony) kutyámmal. Az én kutyám hősiesen próbált mögém bújni, a borjú rajta, én a hasamtól nem sokat láttam, úgyhogy folyamatosan azt néztem, vajon melyik fára tudnék felkapaszkodni ekkora pocakkal, hogy ne döntsenek föl.. Do you run with your dog? Now, that is something never boring! When I was 8 months pregnant, we met a young, but already calf-sized St. Bernard Dog, who wanted to measure his strength with my slim (I mean slim among labradors) dog. My dog tried to hide behind me, the calf on him, me not seeing anything from my huge belly, so I started watching the trees whether I could clamber huge myself up onto one of them before the dogs knock over me…

Ma pedig én botor, labda nélkül mentem ki vele futni. Későn keltem, siettem, és nem volt kedvem előkotorni. Hát ez nagyon nagy hiba volt! And today I was silly enough to leave the house with my lab and without his ball. I was a bit late and in a rush and just lazy to fork it up. That was a huge mistake!

Hamarosan ugyanis találkoztunk egy hosszúszőrű németjuhásszal, akinek az övéhez hasonló labdája volt, nálunk pedig ugye nem volt labda… úgyhogy a németjuhász gazdájával ámulattal néztük, ahogy 35 kiló fürge izom találkozik 55 kiló bölcs izommal… As we soon met a long-haired German Shephard having a ball, while we didn’t have any… so the owner of the shepherd dog and me were watching the meet of 35kg brisc muscle and 55kg prudent muscle with great amazement…

… az ütközet után a kutyám méltóságteljes tartása alapján azt is gondolhatnánk, hogy tulajdonképpen Ő nyert, de a labda valahogy mégis a németjuhásznál maradt…  …my dog’s graceful poise after the battle could make you think, that actually it was He who won, the ball just somehow remained at the shepherd dog…

Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

