Time Out Pécs – ingyen cucc Neked


Az elmúlt hetek a PR jegyében teltek számomra. A Pöttyös Bögre Kávézónak adott, itt olvasható rövid bemutatkozás után a Te rajzolsz, én varrok kezdeményezés projektjeihez készítettem illusztrációkat, majd a Babamama.hutól kaptam megtisztelő felkérést, az ebből született izgalmas interjút itt olvashatod.

Most pedig a Time Out Pécs olvasói juthatnak néhány „ingyen cucchoz” az augusztusi szám segítségével! Ismered a Time Outot?

A világ nagyvárosaiban megtalálható, ingyenes, havonta megjelenő, városi magazin. Városi olyan értelemben, hogy az adott város kulturális eseményeit, szórakozási lehetőségeit közvetíti a városlakók felé. A magazin “ingyen cuccok” rovatában jellemzően valami jóféle ételt, italt, koncertbelépőt vagy szolgáltatást sorsolnak ki a jelentkezők között. Ebbe a jó hangulatú társaságba pottyantam bele én az augusztusi számban.

Ha megkérdezitek, hogy feszengek-e amiatt, hogy kissé kilógok a felajánlások közül, a válaszom az, hogy meglehetősen! Ugyanakkor hatott rám az az érvelés, hogy a pálinka- és vacsorafogyasztók, a koncertre és fodrászhoz járó pécsiek is szeretnék megtudni, ki mit alkot a városukban, tudni róla, hogy választhatnak egyedi, igényes és helyben készült termékeket, és nekik is lehet gyerekük, vagy ismerhetik fel magukat a gyerekkaraktereimben. Úgyhogy most a Time Out Pécs augusztusi számában, az ingyen cuccok oldalon ott vagyok én is, pontosabban 2 darab, a szerencsés jelentkezők között kisorsolt szettem. Egy szett 1 képem aláírt , dátumozott reprodukciójából, és 2 hozzá kapcsolódó kitűzőből áll, melyet az alábbiak közül lehet kiválasztani:

1. szett: cicás

2. szett: madaras

3. szett: kutyás

4. szett: nyuszis

5. szett: lovas görényes

6. szett. bogaras

A jelentkezés nagyon egyszerű, megtudod, ha felkapsz egy magazint a kedvenc szórakozóhelyeden: http://timeoutpecs.hu/terjesztes, vagy elolvasod online: http://timeoutpecs.hu/kiosz.

Reklámok
Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) Time Out Pécs – ingyen cucc Neked bejegyzéshez

  1. Káldy Julcsi szerint:

    Dejó :)) Játszom is érte, az biztos!

Vélemény, hozzászólás?

