Akvarell-szerelem * Loving aquarell


13 évvel ezelőtt, még az egyetem alatt 1 évet töltöttem Londonban. Dolgoztam és tanultam. Pontosabban – akkoriban az ösztöndíjak erdeje még nem volt elérhető és igen drága mulatságnak számított külföldön tanulni úgyhogy – dolgoztam, hogy tanulhassak egy jó suliban. London egyik elit városrészében, Primrose Hillen laktam és a mindenféle alternatív kultúrának helyet adó, teljesen bohém Camden Townba jártam iskolába. 13 years ago, while at uni, I spent a year in London. I was working and studying. Well, to tell you the truth, it was a different time, with no tons of scolarships, and it was something quite expensive to do for a Hungarian girl, so I was working to be able to study at a good school. I used to live in the exclusive area of Primrose Hill, studying in the boheme Camden Town homing all kinds of alternative culture.

                                                           Camden Town                                                                            Source: http://diegobraghi.blogspot.hu/2012/01/diego-braghi-camden-town-london.html

Nagyon szeretem mindkettőt. Node, az érdekes véletlen, hogy egy festőművésznél laktam. Persze a szokásos zárkózottságommal indítottam, úgyhogy fél évig semmit nem tudott arról, hogy érdekel a rajzolás. J Aztán lassan összebarátkoztunk. Akkoriban én még csak ceruzát használtam a rajzoláshoz, ő pedig olajjal festett. Ő megmondta, hogy a rajzolással kellene foglalkoznom, én pedig nem hittem el. Aztán egyik szülinapomra kaptam tőle egy könyvet: Sara Midda’s South of France. A Sketchbook címmel, egy vázlatfüzet, amit Dél-Franciaország színei, karakterei és hangulata ihletett… I love them both! But the lucky coincidence is, that I  lived at a painter’s family. My usual aloofness was there with me, so she didn’t even know that I was interested in drawing for a half a year. J Then we started making friends with each other. I used to use pencils, she painted with oils. She told me that I should take up with drawing, but I didn’t believe her. Then, years later, I received a book from her as a birthday present, it was Sara Midda’s South of France. A Sketchbook….

                                          Sara Midda’s South of France. A Sketchbook.

… és ott elvesztem! Persze korábban is láttam már akvarell képeket, de valahogy alapvetően a számomra unalmas tájképekhez és csendéletekhez kötöttem a használatát. Aztán Sara Midda megmutatta, hogy a vízfesték sokkal játékosabb és sokoldalúbb ennél, és elkezdtem vele kísérletezni. Hát így estem szerelembe a vízfestékkel, és bár időnként kipróbálok valami mást, ez tart azóta is…and I was lost there! I had seen aquarell paintings before but I connected the technique with boring landscapes and stills. Then Sara Midda showed me that aquarell is something far more playful and multi-faceted and started experimenting with it. So that’s how my love with watercolours started, and although I try something different every now and then, it still runs…

                          Az egyik kedvenc oldalam… One of my favourite pages…

Ha érdekelnek a munkáim, itt találod az online boltomat.  If you are interested in my pics, you find my Etsy store here.

Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

3 hozzászólás a(z) Akvarell-szerelem * Loving aquarell bejegyzéshez

  1. Krausz Krisztina szerint:

    Akkor innen a tökéletes nyelvtudás! 🙂 Nem tudom, mondtam-e már, hogy angoltanár vagyok. Éreztem, hogy ilyen nyelvtudást nehéz magyar iskolapadban szerezni. 🙂 Nagyon jó hangulata volt az írásodnak, ott éreztem magamat Angliában! Jó, hogy egymásra találtatok az akvarellel! 🙂

  2. Krausz Krisztina szerint:

    Szóval éreztem, hogy a nyelvtudásod nem itthon suliban tökéletesedett ennyire. Így értettem.

    • lidiasteiner szerint:

      Köszi, Kriszti, nagyon kedves vagy! :)) Most már azért rozsdál, hogy a melóban sem használom, de léteznek rozsdamarók… 🙂 Annyira gazdag és kifejező nyelv, hát, Te tudod! Mindig irigyeltem a lazább emberek lazaságát, hogy 15 szóval, 1 igeidőben, némi testbeszéddel bármiről… :)) Aki meg nehezen oldódik, tanuljon meg rendesen angolul! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

