Adult colouring… * Felnőtt színező…


I’ve been think about this adult colouring book thing for ages, but it was something like Marmite to me.. it seemed to be trendy sometimes, and I knew I wanted to try it one day but didn’t really think it is going to be my taste. It needs patience, and fiddling, totally not my style… * Ezer éve a fejemben van ez a felnőtt színező dolog, de kicsit azt gondoltam róla, mint a pacalról… néha menőnek tűnik, és egyszer mindenképpen ki szeretném próbálni, de nem hiszem, hogy az én ízlésem. Pepecselős dolog, sok türelem kell hozzá, nem igazán az én stílusom…

szinezo1Well, I had an idea and just started sketching today in a sort of playful mood… *

Volt egy ötletem és gondoltam, játszom vele kicsit…

szinezo2I was quite surprised to realize that I am absolutely, totally enjoying it… *

… és legnagyobb meglepetésemre baromira élveztem!

coloring AutumnWell, I think I definitely need some more nibbling… *

Azt hiszem ezzel is úgy jártam, mint a pacallal, kérek még egy tányérral…

Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

